Extra info - Reisverslag uit Tokio, Japan van Theo Dijk - WaarBenJij.nu Extra info - Reisverslag uit Tokio, Japan van Theo Dijk - WaarBenJij.nu

Extra info

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

01 Juni 2018 | Japan, Tokio

Wij hebben veel problemen met internet, waardoor soms verslagen niet en soms enkele malen worden verstuurd.
Excuses daarvoor.

  • 01 Juni 2018 - 13:04

    Marianne:

    Dag Theo en Annekee,

    Maak je niet druk over het verzenden van de verslagen. Ik vind het een hele prestatie om dit dagboek dagelijks bij tehouden. Ik vind het leuk om er naar uit kijken en dan ineens een beeld te krijgen wat jullie in drie dagen hebben gedaan.

    Theo is veel onderweg: het is zoeken en vinden of wat je vindt voor het gezochte houden.... Mooi dat je zoveel op één dag kunt doen! En dan weer uitrusten voor het avontuur van de volgende dag.

    Annekee: hoe gaat het met jouw tekenexpedities? Ik ben heel benieuwd naar je schetsen. Ik hoop dat het je veel inspiratie biedt, waarop je na thuiskomst nog lang kunt teruggrijpen.

    Ik wens jullie goede reis verder door Japan en nog veel prettige avonturen!

    Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Japan 2018

Treinreis door Japan

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2018

dag 1.01

07 Juni 2018

Dag 21

06 Juni 2018

Dag 20

06 Juni 2018

Dag 19

04 Juni 2018

Dag 18
Theo

geen

Actief sinds 16 Mei 2018
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 7514

Voorgaande reizen:

16 Mei 2018 - 31 December 2018

Japan 2018

Landen bezocht: